Generelt

Bestyrelsen fastsætter – til en hver tid – reglerne for beboerlokalet. Benyttelsen beror på en stor tillid til brugere af lokalet om at overholde reglerne, således at brugerne tager behørigt hensyn til de beboere som bor tæt på lokalet. Det betyder at støjende adfærd også UDENFOR lokalet undgås – også efter et arrangement er slut. 

Kontaktinformationer på lejer i form af navn og adresse skal oplyses udlejer.

Kontaktperson skal være til stede eller skal kunne kontaktes under selve arrangementet.

Regler for brug af lokalet

Som udgangspunkt er den generelle HUSORDEN for E/F Kronløbshuset også gældende for fælleslokalet, dog med nedenstående skærpede regler i tillæg:   

Lokalet kan benyttes til fællesarrangementer for Kronløbshusets beboere og til mindre private arrangementer, der kan afholdes i tidsrummet 10.00 – 23.00. Herefter skal lokalet forlades.

Lokalet er på 41 m2 og der kan max. være 40 personer i lokalet. Lokalet er røgfrit og det er ikke tilladt at ryge i de nærliggende omgivelser (dvs. opgang og fortov omkring beboerlokalet). 

Der må ikke efterlades affald uden for lokalet. Fjernelse vil ske for lejers regning.

Af hensyn til brandmyndigheder må INGEN døre blokeres af stole, borde mv.

Lejeren er selv ansvarlig for at medbringe viskestykker og håndklæderToiletpapir og rengøringsmidler forefindes i lokalet. Lokalet rengøres af lejer efter brug og afleveres i den stand som fremgår af rengøringsanvisningen efter endt brug.

Rengøringsanvisning

Køkkenet indeholder kogeplader, ovn, køle/fryseskab, opvaskemaskine, 2 el-kedler, kost og moppesæt (i el-skabet), samt rengøringsartikler. Der er glas, bestik og service til 40 personer.

I udgangspunktet skal lokalet overdrages efter arrangementet i samme stand som ved ibrugtagning, dvs. rengøres efter nedenstående anvisning: 

  • Lokalet skal ryddes og alt service skal vaske op og sættes på plads
  • Alle overflader skal aftørres
  • Gulvene i køkken/alrum og toilet skal fejes og vaskes. Anvend venligst ikke sæbe, men blot varmt vand. Vore vicevært sørger for regelmæssigt at vaske grundigt med en særligt egnet sæbe
  • Køkkenvask, kogeplader og ovn skal rengøres - Køleskabet skal tømmes og rengøres
  • Håndvask i toilet, samt toiletkummen skal rengøres
  • Affald skal fjernes

Øvrigt

KÆLDERRUM: Ekstra stole, taburetter og borde forefindes i kælderrum (rummet er ikke aflåst)